Інформація про педагогічних працівників, які атестуються та є претендентами на присвоєння звання "учитель-методист".

Атестація 2022-2023 н.р.

Грибан Валентина Францівна

I. Загальні відомості.

  1. Рік народження : 1969
  2. Освіта : вища
  3. Спеціальність за дипломом : вчитель географії та біології.
  4. Посада : вчитель географії ліцею «Інтелект»
  5. Закінчила КДПІ імені М. Драгоманова в 1993 р.
  6. Вчитель вищої категорії, Старший вчитель.
  7. Пройшла курси підвищення кваліфікації : 1995, 1996-1997 – участь у Всеукраїнському конкурсі “Вчитель року”, 2003, 2008, 2013, 2018

II. Результати педагогічної діяльності.

Державні нагороди :

  • Подяка Дарницької в м. Києві держадміністрації, 2012 р., № 666;
  • Грамота Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, 2011 р., № 679-к;
  • Грамота Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради, 2012 р., № 487-К;
  • Грамота управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адмністрації, 2014р.;
  • Грамота управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адмністрації, 2016 р., №1269-К;
  • Грамота управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адмністрації, 2017 р., №127-к;
  • Подяка київського міського голови, 2019 р., №101449;
  • Грамота управління освіти Дарницької районної у м.Києві державної адмністрації, 2019 р., №240-к.

Працюю над темою : “Підвищення ефективності уроків географії на основі впровадження сучасних технологій навчання та активізації виховного впливу уроків географії і позакласних заходів на особистість учня (учениці)”.

Ділюсь педагогічними розробками з колегами на сайті “На Урок”, відвідую семінари, вебінари, конференції тощо. Постійно підвищую рівень професійної майстерності.

Мої виступи: «Створення ситуації успіху як ефективний засіб мотивації навчальної діяльності» (2018 р.), «Роль куратора у формуванні національного виховання учнів» (2019 р.), участь у вебінарах і семінарах, проходження курсів: «10 лайфхаків для нестандартного уроку географії, або як зацікавити покоління Z» (03.04.2019 р.), «Шкільний підручник – ігрове поле для навчання» (06.04.19), «Теорія та практика дистанційного зондування Землі» (2019 р.), «Інтегроване навчання – вимога сучасності» (22.04.2019 р.), «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» (06.04.2020 р.), «Підвищення рівня цифрової грамотності педпрацівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (04.05.2020 р.), «Стратегія розвитку закладу загальної середньої освіти» (21.10.2020 р.), «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО (28.10.2020 р.), «Творчий підхід до навчання. Лепбук як засіб ефективного всебічного розвитку здобувачів освіти» (17.11.2020 р.), «Медіаграмотність для освітян» (2022 р.), «Створення і використання на уроках інтерактивних онлайн-тестів на платформі «На Урок»» (05.09.2022 р.), курс тренінгів за Програмою підвищення кваліфікації педпрацівників ЗЗСО в контексті Державного стандарту базової середньої освіти в природничій галузі НУШ (грудень 2021 р.). Використовую різноманітні сучасні інтерактивні форми та методи навчання, ІКТ з метою формування компетентностей учнів.

Як класний керівник намагаюсь згуртувати учнівський колектив, в якому панує доброзичливість стосунків, взаємоповага, чесність, особистий приклад. Часто проводжу з учнями тематичні виховні заходи, заохочую подорожувати Україною власним прикладом. Постійно підтримую зв’язок з батьками.

III. Методичні матеріали

 

/

Атестація 2019-2020 н.р.

Мошковська Наталія Олександрівна

Загальні відомості.

  1. Рік народження :  1972
  2. Освіта : вища
  3. Спеціальність за дипломом : вчитель математики та фізики.
  4. Посада : вчитель математики ліцею « Інтелект»
  5. Закінчила УДПУ імені Драгоманова в 1994 р
  6. Державні нагороди : Грамоти ГУО 1996; РУО 1997 ; 2003; 2005.
  7. Вчитель вищої категорії, Старший вчитель.
  8. Пройшла курси підвищення кваліфікації : 1997; 2003; 2008; 2012; 2016.

Результати педагогічної діяльності.

  1. Працюю над темою : « Пошук засобів та методів підвищення інтересу учнів до вивчення точних наук»
  2. Маю друковані статті : 1) «Как помочь белым воронам» журнал «Мир семьи» 2003 та « Не хочу в школу» «Мир семьи» 2002, а також «Вміння навчатися – запорука успіху» у журналі «Всесвіт виховання» 2004
  3. Цікавлюсь історією математики, педагогікою, психологією, філософією. Постійно підвищую свій професійний рівень. З великим задоволенням працюю в класах з поглибленим вивченням математики. Вимоглива і водночас доброзичлива до учнів. Використовую різноманітні форми та методи навчання.
  4. Як класний керівник турбуюся про дружелюбну атмосферу в класі, застосовую різні підходи для згуртування групи. Пишу сама сценарії вечорів, тематичних виховних заходів. Постійно підтримую зв’язок з батьками.
  5. Готую до друку статтю «Різні методи підвищення інтересу учнів до вивчення математики»